Wykształcenie
1995 r. - 1998r.
Niepubliczne Liceum Ogólnokształconce
1993r. - 1996r.
Zasadnicza szkoła zawodowa
Uzyskany zawód kucharz (edukacja zakończona egzaminem państwowym z wyróżnieniem)
Obie powyższe szkoły mieściły się w jednym budynku przy ul. Kordeckiego 54 w Warszawie. Kończąc 2 klasę szkoły zawodowej podjąłem decyzję, że w następnym roku szkolnym podejmę się jeszcze edukacji w liceum wieczorowym. Nie było łatwo gdyż 3 razy w tygodniu miałem zajęcia dzienne w zawodówce i w tych samych dniach miałem też zajęcia wieczorowe w liceum. Pozostałe dni tygodnia spędzałem na szlifowaniu zawodu pracując w restauracjach Intraco przy ul. Stawki 2 i ul. Chałubińskiego 8. Mimo tak napiętego harmonogramu udało mi się ukończyć obie szkoły z przyzwoitą średnią oraz zdać egzamin państwowy z wybranego zawodu.
Warszawa ul. Króla Maciusia 5
Wielka siła i mądrość jest w nas.
Wyrośniemy na ludzi, którzy będą zmieniać świat.
We wspomnieniach i chwilach tych cudownych szkolnych lat.
Wieczna młodość i radość jest w nas.
Dumnie stawimy czoła, gdy zapyta o nas świat.
W naszych sercach zatrzymał się czas
Bo idziemy przez życie z przyjaciółmi z młodych lat.
Zdjęcie klasowe z 1992 r.
Maj 03 2010
Kariera zawodowa
Styczeń
2009 – Listopad 2010
„Margo – Nowoczesne rozwiązania dla
domu i firmy”
Koordynator ds. sprzedaży i rozwoju
rynku masowego
- Prowadzenie i nadzorowanie projektów wdrażania
nowych usług przy współpracy z NETIA i CYFROWY POLSAT
- Organizacja audytów na terenie całego kraju
- Zapewnienie terminowej i sprawnej realizacji nowych
wdrożeń
- Tworzenie nowych grup sprzedażowych
- Zarządzanie
zasobami ludzkimi
- Prowadzenie
szkoleń dla nowych pracowników
- Przeprowadzanie
rekrutacji
- Prowadzenie
negocjacji przetargów związanych z monitoringiem IP (podpisane kontrakty z
takimi firmami jak Siemens, Zakład karny w Iławie, Hotel SPA Dr. Irena Eris,
Wyższa Szkoła Policyjna w Szczytnie, Invest Development, Lotnicze Pogotowie
Ratunkowe w Warszawie)
- Promocja i reklama firmy
Lipiec
2007 – Grudzień 2008
„Generali Życie T.U. S.A.”
Kierownik Zespołu (własna
działalność gospodarcza) – zakres obowiązków
- Zarządzanie
zasobami ludzkimi
- Prowadzenie
szkoleń dla nowych pracowników
- Przeprowadzanie
rekrutacji
- Aktywne
pozyskiwanie nowych klientów
- Kompleksowa
obsługa klientów z portfela
- Doradztwo
ubezpieczeniowe i inwestycyjne
- Prowadzenie negocjacji związanych z ubezpieczeniami grupowymi
PREZENTACJA PRACODAWCY
To jedna z największych grup ubezpieczeniowych w
Europie oraz lider w segmencie ubezpieczeń życiowych,
ze składką przypisaną brutto 70,5 mld EUR za rok 2009
Zajmuje 47. pozycję w międzynarodowym rankingu największych światowych firm, tzw. Fortune Global 500
Prowadzi działalność w 68 krajach świata
Z jej usług na świecie korzysta ponad 70 milionów klientów
Zatrudnia ponad 85 tys. pracowników
Zarządza aktywami o wartości ponad 400 mld EUR
Maj 2006 r. – marzec 2007 r.
„Mix-Electronics S.A.”
Elbląg
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Nadzór
nad powierzonymi salonami
- Prowadzenie
gospodarki magazynowej i finansowej
- Prowadzenie
szkoleń dla nowych pracowników
- Promocja
i reklama
- Aktywne
pozyskiwanie nowych dystrybutorów
Misja i wizja
Naszą Misją jest takie dążenie do zaspokajania potrzeb
Klientów, by byli zadowoleni z zakupu naszych towarów i usług.
Tylko zadowoleni Pracownicy sprzedają
ZADOWOLENIE.
Zasady Gry
Reguły którymi kierujemy się w
pracy i w codziennej działalności zebraliśmy w "Zasady
Gry".
Zasadami tymi, kierujemy się na co dzień, również w kontaktach z naszymi Klientami, partnerami biznesowymi i społecznymi.
Sprzedajemy zadowolenie- To nasze hasło- dbamy o to by Klient wychodził z naszego sklepu zadowolony. Potrafimy doradzić, zapewniamy szeroki wybór asortymentu i naprawdę dobre ceny. Równie ważni są dla nas Klienci Wewnętrzni- czyli my sami. Jak z kimś współpracujemy- staramy się to robić jak najlepiej, tak byśmy mieli satysfakcję z pracy i efektów. No bo przecież...
Gramy w jednej drużynie- Wierzymy, że sukces Firmy jest wynikiem sukcesów osiąganych przez wszystkich jej pracowników. Każdy z nas stara się być jak najlepszym w tym co robi. Ale nikt nie ma monopolu na najlepsze rozwiązania- wspieramy się wiedzą i doświadczeniem, by wspólnie sięgnąć jak najwyżej. Razem działamy i świętujemy sukcesy.
Stawiamy na współpracę i dbamy o dobrą atmosferę w swoim zespole. Po prostu- traktujemy innych tak jak sami chcemy być traktowani. I na co dzień...
...Barierom mówimy "NIE"- "Nie" dla zbyt sztywnego stroju biznesowego i formalnych relacji. Dbamy o otwartą i szczerą komunikację- mówimy, co myślimy i robimy to, co mówimy. Otwarcie dyskutujemy o potrzebach i palących problemach. Podejmujemy szybkie decyzje dzięki dobremu przepływowi informacji. Stosujemy zasadę równych szans- przy awansach i zatrudnianiu bazujemy na faktycznych osiągach i uzdolnieniach. Pokonujemy bariery sztywnego spojrzenia na biznes bo...
...Myślimy nowocześnie- Staramy się w każdej zmiennie dostrzegać szanse, a nie zagrożenie. Patrzymy na nasz rynek w szerokiej perspektywie- by wygrać staramy się szukać nowych prostych rozwiązań. Wiemy, że wyniki osiągane przez Pracowników, sklep, oddział przekładają się na pozycję firmy. To prawda ....
...Stawiamy sobie wysoko poprzeczkę- Przeciętność zostawiamy innym- my mierzymy wysoko. Chcemy wygrywać. Dlatego staramy się wykorzystać wszystkie szanse i możliwości, jakie niesie rynek. Dbamy, też o rozwój swoich kompetencji i wiedzy- by cieszyć się ze swojej skuteczności. Sukces rynkowy to nie tylko cele- to codzienna praca, toteż ...
... Działamy tu i teraz- Wysoka pozycja całej Firmy to skuteczne działania każdego oddziału i salonu. Dlatego, podejmujemy decyzje w oparciu o lokalne potrzeby. Stawiamy na jak najlepsze wykorzystanie dostępnych narzędzi pracy i zasobów. Zależy nam na dobrym współistnieniu i współpracy ze społecznościami lokalnymi. Jesteśmy otwarci na różne formy wspierania lokalnych inicjatyw. Nasza praca to "tu i teraz"- staramy się dobrze wykorzystywać każdy dzień i nie odkładać nic na potem. Nasz biznes to nasza ...
... Pasja, Pasja, Pasja- Ta branża nas kręci! Po prostu- lubimy to, co robimy i znamy się na swojej pracy. Cieszy nas każdy nowy pomysł, który sprawia, że działamy skuteczniej. W pracy szukamy inspiracji i nowych wrażeń. Jesteśmy otwarci na ludzi nieprzeciętnych- zaangażowanych, innowacyjnych i pozytywnie patrzących w przyszłość. Jesteśmy odpowiedzialni za swoje działania- akceptowana jest ...
... Tylko czysta gra- Rzetelność i uczciwe zasady to dla nas priorytet- na prawdzie opieramy relacje między sobą, a także z naszymi klientami, dostawcami i partnerami. Sprzedajemy zadowolenie poprzez współpracę opartą na zasadzie "wygrany- wygrany", czyli po prostu dbając o wspólny interes. Unikamy konfliktu interesów i działamy zgodnie z zasadami wolnej konkurencji. Nie przyjmujemy i nie dajemy łapówek ani zobowiązujących prezentów.
Styczeń 2006 r. – marzec 2006 r.
„DSA Sp. z o.o. Autoryzowany
Przedstawiciel Sprzedaży Produktów CITIBANK HANDLOWY” Warszawa
Przedstawiciel Handlowy – zakres obowiązków
- Aktywna sprzedaż produktów bankowych
PREZENTACJA PRACODAWCY
DSA to międzynarodowa Grupa Kapitałowa powstała w 1999 roku z siedzibą główną we Wrocławiu. Dominującą branżą spółek z Grupy jest rynek usług finansowo-prawnych, od doradztwa inwestycyjnego i emerytalnego, przez obsługę finansową małych i średnich przedsiębiorstw, po obrót i windykację wierzytelności. Klientów przed sądem reprezentują prawnicy z naszej kancelarii adwokatów i radców prawnych. Ważnym obszarem działania jest dla nas pomoc prawna, medyczna i finansowa oferowana poszkodowanym w wypadkach komunikacyjnych. W skład Grupy wchodzą także spółki działające na rynku nieruchomości komercyjnych oraz sklepy internetowe.
Realizując koncepcję społecznie odpowiedzialnego biznesu Grupa Kapitałowa DSA utworzyła fundację, która pomaga poszkodowanym w wypadkach, ich bliskim, szczególnie dzieciom oraz wspiera i prowadzi inicjatywy o charakterze zdrowotnym, edukacyjnym i charytatywnym skierowane do nich. Drużyna kolarzy górskich promuje zdrowy, aktywny styl życia i popularyzuje zasady rywalizacji fair play. Grupa jest także właścicielem Klubu Szachowego Polonia Wrocław, w działalności którego m.in. wspieramy młode talenty.
Nasza strategia oparta jest na systemie wartości, w którym na pierwszym miejscu znajduje się zrównoważony rozwój. W działaniach biznesowych kierujemy się nie tylko kryteriami rynkowymi, ale również kwestiami etycznymi i społecznymi. Ponad chęć osiągania krótkookresowych zysków przedkładamy tworzenie długookresowych wartości. Celem inwestowania jest pomnażanie zysków. My rozumiemy potrzeby inwestycyjne wyższego rzędu – interesuje nas przede wszystkim to, w jaki sposób zysk zostanie osiągnięty. W naszej pracy uwzględniamy interesy tych wszystkich, którzy ten zysk pomagają zdobyć. Dlatego stawiamy na podejmowanie dialogu, transparentną komunikację, najwyższe standardy ładu korporacyjnego, relacje z klientami i pracownikami, zaangażowanie społeczne, edukację oraz promocję najlepszych praktyk. Ważne dla nas wartości etyczne chcemy przekazywać naszym współpracownikom i klientom, co w efekcie pozwoli stworzyć dobrze prosperującą gospodarkę, opartą na zdrowych fundamentach. Chcemy budować rynek skoncentrowany na etyce. Nasze cele osiągamy poprzez pomnażanie wartości.
Luty
2005 r. – Grudzień 2005 r.
„Tamar S.A.” Warszawa
Sprzedawca – zakres obowiązków
- Obsługa
klientów kluczowych firmy: ISKRA, IMPLA BIS, J&G, SEMA, ALEOTTI, ESSAN,
ARKMARK, MAGPOL, PANINSTAL, POLKOS, SG TECHNIKA, STOLTOM, WALTEX, IWOINSTAL,
ELGRA, TOMSON, KORSO, INSTAL–METAL, TOKMET SYSTEM, DOMEX, WOJ.-MAR, INSTALEKS,
KAMET, SZATKOWSKI I SYN, WIGRAKO, INSTAL GREGO, NEW-INSTAL, BUDOMAT, M&B,
HYDROMAT, HYDRO-TAP, HYDROBUD.
- Obsługa
klientów detalicznych
- Doradztwo
techniczne w zakresie doboru i zastosowań nowoczesnych instalacji sanitarno
grzewczych
- Projektowanie
instalacji sanitarnych i c.o.
- Organizacja
szkoleń
- Telefoniczna
windykacja dłużników
- Główny
kasjer hurtowni
- Projektowanie
i dbanie o wystawę
PREZENTACJA PRACODAWCY
Rodzaj działalności
handel hurtowy artykułami branży
grzewczej, sanitarnej i instalacyjnej
Zasięg działania
ogólnopolski, 60 hurtowni na terenie
całego kraju
Istniejemy na rynku
od 17.02.1990
Forma własności
spółka z o.o., część koncernu Dahl, grupa
Saint - Gobain
KRS: 0000266866, XXI Wydział Gospodarczy KRS Sądu Rejonowego w Poznaniu
NIP: 781-10-95-297, Kapitał Zakładowy: 13 312 250 PLN
Liczba zatrudnionych
około 700 osób
Tadmar sp. z o.o. to firma handlowa o zasięgu ogólnopolskim. Działa na rynku od 19 lat. Została założona przez Marka Bykowskiego i Tadeusza Szlachtę. Strukturę firmy tworzy dynamicznie rozwijająca się sieć hurtowni branży technik grzewczych, sanitarnych i instalacyjnych. Pośród hurtowni są duże placówki, posiadające ekspozycje prezentujące najnowsze trendy i rozwiązania w branży, oraz mniejsze, które prowadzą sprzedaż samoobsługową.
Obsługujemy firmy handlowe, wykonawcze, inwestorów, developerów oferując im ponad 50.000 produktów najwyższej jakości. Nasi Dostawcy- renomowane firmy polskie i zagraniczne - zaufali ludziom z wieloletnim doświadczeniem, specjalistom, którzy w trosce o wspólny interes wskażą Klientowi najlepsze rozwiązanie jego problemu.
Traktując każdego Klienta indywidualnie otaczamy go szczególną opieką. Pełne i fachowe doradztwo to nie wszystko - zapewniamy również szkolenia techniczne, prowadzone przez pracowników, którzy swoje kwalifikacje podnoszą uczestnicząc w kursach i programach prowadzonych przez naszych Dostawców.
Troska o dobro i zadowolenie Klienta, rzetelność, terminowość i fachowość, to cechy dzięki którym firma zyskała zaufanie kilkunastu tysięcy nabywców.
Tadmar sp. z o.o., jako część skandynawskiego koncernu Dahl Holding
AB, posiada bogatą ofertę towarową, zapewnia dostępność i terminowość
dostaw. Bezpłatny transport, dogodne warunki i formy płatności, ciekawe
promocje, premie, spotkania szkoleniowe i integracyjne dla stałych
klientów umacniają pozycję lidera na rynku oraz sprawiają, że współpraca
z nami staje się jeszcze bardziej efektywna.
Kapitał spółki wynosi 13 312 250 PLN.
Październik
2003 r. – styczeń 2005 r.
„ P.P.H. Elar” Warszawa
Handlowiec – zakres obowiązków
- Zarządzanie
zasobami ludzkimi
- Uczestnictwo
w przetargach i ich realizacja
- Aktywne
pozyskiwanie klientów
- Obsługa
klientów kluczowych firmy: TEMPO, HYDROTEX, HOTEX, TWM TERMO
- Obsługa
klientów detalicznych
- Kompleksowa
obsługa pozyskanych klientów
- Doradztwo
techniczne w zakresie doboru i zastosowań nowoczesnych instalacji sanitarno
grzewczych
- Projektowanie
instalacji sanitarnych i c.o.
- Prowadzenie
gospodarki magazynowej
- Transport
towaru na inwestycje
- Opieka
nad sprzętem komputerowym
- Odpowiedzialność materialna
PREZENTACJA PRACODAWCY
Na
naszej stronie znajdą Państwo:
- ofertę handlową
-ofertę usług projektowo-wykonawczych ( techniczne doradztwo, projektowanie
HANDEL
Oferta handlowa obejmuje urządzenia grzewcze i materiały m/in :
- kotły c.o.
- piece akumulacyjne
- wymienniki ciepła
- wyposażenie urządzeń, akcesoria i materiały instalacyjne (krajowe i importowane) w sprzedaży hurtowej i detalicznej.
USŁUGI TECHNICZNE
- kolektorów słonecznych
- kotłow c.o.
- kominków (z płaszczem wodnym)
stosownie do indywidualnych potrzeb.
Oprócz projektów, doradzamy dobór urządzeń i realizujemy montaż kompletnych instalacji.
Sierpień
2001 r. – wrzesień 2002 r.
„Nova Wykładziny Sp. J.” Warszawa
Sprzedawca – zakres obowiązków
- Aktywne
pozyskiwanie klientów
- Obsługa
klientów detalicznych
- Uczestnictwo
w przetargach i ich realizacja
- Prowadzenie
gospodarki magazynowej
- Nadzór
na powierzonym mieniem i odpowiedzialność materialna
PREZENTACJA PRACODAWCY
Nova S C zajmuje się sprzedażą wykładzin dywanowych i PCV, paneli laminowanych oraz podłóg drewnianych W naszej ofercie znajdziecie Państwo także szeroki asortyment listew wykończeniowych oraz wszystkie niezbędne do przygotowania podłoża i montażu podłogi akcesoria
Październik
1998 r. – lipiec 2001 r.
„Kolmet S.C. Instalacje Sanitarne”
Wesoła
Handlowiec – zakres obowiązków
- Wdrażanie
na rynek Polski urządzeń niemieckiej firmy VAILLANT
- Zarządzanie
zasobami ludzkimi
- Uczestnictwo
w przetargach i ich realizacja
- Aktywne
pozyskiwanie klientów
- Obsługa
klientów detalicznych
- Doradztwo
techniczne w zakresie doboru i zastosowań nowoczesnych instalacji sanitarno
grzewczych
- Prowadzenie
gospodarki magazynowej i finansowej
- Organizacja
szkoleń
- Opieka
nad sprzętem komputerowym
- Wdrożenie
i obsługa techniczna programu magazynowo – fakturowego (WF-MAG)
PREZENTACJA PRACODAWCY
Firma Kolmet Instalacje Sanitarne już nie istnieje od kliku
ładnych lat. Chciałbym o tym pracodawcy napisać coś więcej,
ale niestety nie
posiadam żadnych materiałów poza logo, które należy do innej działalności firmy.
Istnieje jeszcze mały oddział tej firmy w Wesołej koło Warszawy , który nie
posiada nawet własnej strony WWW. Kiedyś
ta firma była liderem w dostarczaniu na
Polski rynek materiałów do instalacji sanitarnych i grzewczych.
Dzięki Kolmetowi poraz pierwszy w Polsce pokazały się urządzenia firmy
Vaillant.
Marzec
1997 r. – sierpień 1998 r.
„Tricon Restaurants Polska Sp. z o.o.”
Pizza Hut
Pracownik restauracji – zakres
obowiązków
- Przygotowywanie
potraw
PREZENTACJA PRACODAWCY
Jeżeli kochasz odrobinę przyjemności na codzień - zajrzyj do
restauracji Pizza Hut! Znajdziesz tu klimatyczne miejsce, pyszne
jedzenie i to coś nieuchwytnego, co tak lubisz, a co niektórzy
nazywają "atmosferą" - bo nasze restauracje tworzymy specjalnie z myślą
o Tobie.
Wpadnij do nas solo lub z przyjaciółmi na swoją chwilę
przyjemności. Zjedz ulubione danie (plus deserek!), odpręż się, doładuj
baterie. Czekamy na Ciebie!
Co znajdziesz u nas dobrego?
Oprócz przytulnego wnętrza, dobrej muzyki i miłej, profesjonalnej obsługi - rozmaite wyborne dania do wyboru:
* pizze prosto z pieca, w różnych formatach,
smakach i kolorach, z mnóstwem Twoich ulubionych
dodatków, na puszystym cieście Pan lub cienkim i chrupiącym
Classica
* smakowite makarony (penne, tagliatelle i
spaghetti), które możesz dowolnie łączyć z różnymi sosami
i samodzielnie komponować własne potrawy - mięsne lub wegetariańskie
* aromatyczne przystawki zaostrzające apetyt
* pełen zdrowych przysmaków bar sałatkowy.
Czego można chcieć więcej?
Chyba tylko lekkiego, słodkiego deseru, bo posiłek bez deseru to jak randka bez pocałunku. Do tego napoje - gorące i zimne.
Zabierz ze sobą swoich przyjaciół i rodzinę - i przychodź do
nas, kiedy tylko masz czas i ochotę. A jeśli zjawisz się w restauracji
Pizza Hut jedynie w towarzystwie złego humoru (lub złośliwej
"przyjaciółki" chandry) - zrobimy wszystko, by go poprawić!
Wrzesień
1993 r. – czerwiec 1996 r.
„Warszawska Spółdzielnia
Gastronomiczna Centrum”
Praktykant
– zakres obowiązków (w ramach przygotowania zawodowego)
- Dział
produkcyjny: rzeźnia, cukiernia, garmażeria i kuchnia
- Obsługa gości podczas imprez okolicznościowych
PREZENTACJA PRACODAWCY
WSG Centrum jest profesjonalną firmą, działającą od wielu lat w centrum Warszawy.
Polecamy swoje usługi w zakresie organizacji bankietów, przyjęć
weselnych, studniówek, obsługi grup turystycznych, cateringu
i.t.p.
WSG Centrum jest partnerem w spółce z amerykańską firma PEPSICO z którą prowadzi bary Pizza Hut, KFC.
Predyspozycje
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Szybka zdolność adaptacji do nowego
środowiska
- Umiejętność pracy w zespole
- Solidność w wykonywaniu poleceń
- Umiejętność pracy w warunkach stresu oraz
bez nadzoru przełożonego
- Uwielbiam kontakty z ludźmi
- Posiadam zdolności organizacji pracy własnej
- Biorę pełną odpowiedzialność za swoje obowiązki
- Jestem dynamiczny w działaniu
- Stosunkowo szybko przyswajam wiedzę
Dodatkowe kwalifikacje
- Licencje
Państwowe – ubezpieczenia i inwestycje
- Zakończone
szkolenia z profesjonalnej sprzedaży, typologii klientów, negocjacji i
efektywnego wykorzystania czasu pracy prowadzone przez AED POLSKA, ITI,
CITIBANK HANDLOWY
- ·Zakończone
szkolenia motywacyjne z sprzedaży bezpośredniej w systemie Network Twenty One
- ·Zakończone
kursy zawodowe w zakresie doboru, zabudowy i zasad działania urządzeń produkcji
firm: Vaillant, Hydro-Therm, Junkers
- Język
Angielski – podstawowy
- Prawo
jazdy Kat. B od 2002 r.
- Własny
samochód
- Windows, Word, Excel, Front Page, Siebel, Vendor, Navigato – bardzo dobra znajomość
Działalność hartatywna jako wolontariusz
Fundacja jak dobrze że jesteśO nas
Fundacja powstała po to, by wspierać
ludzi dotkniętych chorobą krwi i szpiku kostnego, mobilizować rodziny do
wzajemnej pomocy, po to, by z godnością stawić czoła chorobie,
a
kiedy to konieczne – śmierci.
W tym momencie Fundacja działa na
oddziałach onkologicznych i hematologicznych w sześciu miastach w
Polsce: we Wrocławiu, Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Gdańsku.
nasz cel
Chcemy pomagać ludziom ciężko chorym i umierającym.
Poprzez pracę wolontariuszy na oddziale pragniemy wspierać
pacjentów oraz ich rodziny.
jesteśmy:
Wrocław
-
Szpital Kliniczny nr 1, Klinika Hematologii (dorosłej) AM we Wrocławiu
(Wybrzeże Pasteura 4) -
Dolnośląskie Centrum Onkologiczne, Oddział Chemioterapii, Oddział Radioterapii Ginekologicznej I,Oddział Ginekologii Onkologicznej-Operacyjnej(pl.Hirszfelda 12)
Warszawa
-
Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny w Warszawie, Klinika Hematologii (Banacha 1a)
-
Instytut Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie (Indiry Gandhi 14)
-
Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskie – Curie w Warszawie
(ul. Roentgena 5)
Kraków
-
SPZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Klinika Hematologii (ul. Kopernika 17)
-
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. L. Rydygiera w Krakowie, Oddział Hematologii (os. Złotej Jesieni 1)
Łódź
-
I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga w Łodzi, Oddziały Chorób Wewnętrznych
"A" i "B" (ul. Pieniny 30) -
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi.
Poznań
-
Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. J. Strusia w Poznaniu (ul. Szkolna 8/12)
-
Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu (ul. Szamarzewskiego 84)
Gdańsk
-
Akademickie Centrum Kliniczne – Szpital Akademii Medycznej w Gdańsku
(ul. Piekarnicza 10)
co robimy?
-
Nasi wolontariusze pełnią 5-cio godzinne dyżury na oddziale szpitala. Są do dyspozycji pielęgniarek, pomagając w miarę możliwości pacjentom w sprawach, które nie wymagają kwalifikacji medycznych. Chcą się przydać. Podadzą basen, ale też mają czas na rozmowę.
I wieeelkie pokłady ciepła. Docelowo chcemy, aby nasi wolontariusze byli na oddziale przez 10 godzin dziennie, 7 dni w tygodniu.
-
Wolontariusze prowadzą wędrującą bibliotekę na oddziale szpitala, przychodzą bezpośrednio do pacjentów. Mamy bogatą ofertę książek. Są to książki nowe (literatura piękna i popularna). Prawie wszystkie książki to nowości w ofercie wydawniczej. Oczywiście biblioteka jest całkowicie bezpłatna.
-
We Wrocławiu w Klinice Hematologii prowadzimy "przyjazną poczekalnię" dla pacjentów przychodni i ambulatorium. Jest to kawałek przyjaznego lądu, w miejscu, gdzie ludzie dowiadują się, że są nieuleczalnie chorzy i ile czasu mają przed sobą. Często w strachu
i samotności muszą czekać kilka godzin na kolejne wyniki badań. Przyjeżdżają osłabieni, z daleka, na czczo (oddają krew do badania). Taka przyjazna poczekalnia, z kawą, herbatą, kanapkami, prowadzona przez życzliwego, serdecznego wolontariusza - może choć częściowo odciążyć, odwrócić uwagę, dodać trochę ciepła człowiekowi narażonemu na ekstremalny stres...
Poczekalnia jest prowadzona przez wolontariuszy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 19.00, w soboty i niedziele w godz. 10.00-17.00. Kawa, herbata i kanapki są sprzedawane po kosztach zakupionych produktów.
nasze największe osiągnięcie i cały kapitał
to ok. 300 wspaniałych wolontariuszy,
których udało się zgromadzić wokół Fundacji.
Są to studenci
wrocławskich uczelni (od Uniwersytetu, poprzez Politechnikę, Akademię
Muzyczną, Akademię Ekonomiczną, Akademię Sztuk Pięknych, Akademię
Rolniczą, Akademię Medyczną, po Szkołę Wyższą Psychologii
Społecznej). Coraz więcej mamy wolontariuszy w starszym wieku
którzy wzbogacają nasz zespół! WSZYSCY wolontariusze to ludzie,
serdeczni, życzliwi, szlachetni, z osobowością!
od kiedy działamy?
Fundacja formalnie istnieje od 5 maja 2005 roku. Nasi wolontariusze na pierwszy oddział, oddział hematologii we Wrocławiu, weszli pod koniec czerwca 2005 r.
czego potrzebujemy?
-
szczepionek przeciwko żółtaczce typu B albo środków na ich zakup dla wolontariuszy, którzy pełnią regularne dyżury na oddziale szpitala
-
środków, które wsparłyby pracę koordynatorów wolontariuszy, a przede wszystkim:
- terapeuty - opiekuna wolontariuszy, głównie tych, którzy pełnią dyżury w szpitalu
i sami doświadczają cierpienia, bezradności, przeżywają stres
- koordynatora wolontariuszy w szpitalu, poczekalni i bibliotece - jest to szeroko zakrojona praca organizacyjna, połączona z kosztami telefonicznymi -
środków na szkolenia wolontariuszy